2 days to go!

japp, man kan ju inte säga att min dag har varit hektisk iallafall, haha.
gårdagen var jätte mysigt, jobbade i typ en och en halv timme. sen åkte jag o idah hem till henne o åt och sen åkte vi hem till mig och låg i sängen med datan o massa popcorn o bra filmer hela kvällen :D det var verkligen jätte mysigt, och välbehövt med en kväll med bara slappning :D
och jag måste bara säga tusen tack till Idah för den jättejätte fina julklappen, jag älskar den! :)
Denna dagen har bara innehållit mys med idah och städning.
eller vi vaknade vid typ elva något, låg kvar i sängen o mös lite, sen började jag städa o hon tog det lugnt,:)
Sen så åkte hon till Länna vid typ tre och då fortsatte jag städa lite o sen lökade jag data,
nu har jag precis duschat och jort mat. haha ska snart börja fixa mig,
ikväll blir det film och mys, ooorkar typ inte göra något. :(
och nu är det bara två dagar kvar tills tomten kommer, (:

grattis på lilla angelica som blir arton år o stor flicka idag också (:
IMORGON SKA JAG FÅ LEKA MED ÄLSKADE CLARA SOM JAG SAKNAR ;D
eller aah, jag saknar alla brudar ifrån skolan :( &killarna också förstås :b

Kommentarer
Postat av: idah

jag måste också få säga tack för min julklapp. den var super duper fin. :D <3

2008-12-22 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0