booooored!

nu har jag legat i sängen o tjockat heeeela kvällen,
rätt så skönt faktiskt, :) va &handlade med clara idag, sen kom pappa o hämtade mig i haninge vid fem tiden typ, :) åkte hem och slog in alla julklappar, :) sen så har jag bara legat i sängen o kollat på oc, (:
det har varit riktigt mysigt faktiskt ;D
imorgon blire till att jobba med bästavän också, :) sen kommer nog Idah o sover hos mig, ;D
det ska bli riiiiktigt mysigt, då ska vi städa och kolla film o ta det lugnt :D
haha på måndag smäller de ;)
eller något, vi får se :)

nu ligger jag o kollar på Johan Glans nya film, han är inte klok ! :D
hahahaha,
nej nu känns det som om jag borde sluta skriva innan detta inlägget blir för tråkigt ;)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0