deeeead!

jaasssså, hallå hejsan,
blev inge bloggande igår pågrund av cp internet o sen så fastnade jag för gh med eric (a)
gårdagen kände jag mig lite bättre faktiskt, eller fortfarande jätte ont i halsen o täppt i näsan, men inte lika borta i huvudet iallafall :P
typiskat att man ska bli så på julafton av alla dagar :P men jag lyckades leka med pontus o fara runt o vara översocial iallafall (a)

dagen har bestått av gh i maaaassor :o haha, jag börjar bli besatt nu (a)  haha,
igår så kollade jag o eric på mysteriet på greveholm och jag älskar det! :)
imorgon så ska jag jobba ;/ öven fast jag är sjuk o har lovat clara att följa med henne till stan :/ FUCK!
menmen, det är sånt man får ta, får åka in någon annan dag snuttan? :)
menmen, nu ska jag fortsätta att ha tråkigt & kolla på shrek :P

Love L

Kommentarer
Postat av: clara

jaaara, det ordnar sig :) <3333

2008-12-27 @ 10:30:31
URL: http://clarasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0