few hours to go!

tjingelingtjingtjing!
dagen har varit bra, åkte in till haninge o0 mötte älsklings clara o handla de sista julklapparna, :)
för första gången å känner jag mig riktigt nöjd med vad alla ska få ;D
just nu sitter jag på brors data eftersom att min vägrar ansluta till internet ;s jag fattar ingenting o jag skulle kunna kasta ut den genom fönstrett just nu faktiskt.
nu är det bara några timmar kvar och sen är fdet julafton :D
klockan ett så kommer Niklas &Lotta m fanilj hem till oss och fikar o sånt, :)
sen efter det så kommer Danne, Knutte, Farmor, Farfar, Siv & Peter :)
och nej clara det är INTE dannes peter, ;) buhu! :(
haha men nu gnäller mamma så nu är dfet bäst att jag håller mig undan.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0