lyckad kväll!

gårdagen blev helt enkelt lyckad! :D kom as mycket roligt  folk men bäst va ju ändå Josef! :D haha nya svmpen,
idag vaknade jag hemma hos bästa idah vid tolv halv ett, stressade sönder för att fixa mig & sen åkte jag och jobbade, :) idah kom upp vid fyra för att hjälpa mig men sen fick vi reda på att allt typ va inställt! haha, men vi hade kul iallafall ;D
sen åkte jag hem & nu sitter jag bara hemma i sängen & försöker hitta min batman film, är verkligen sugen på att se den nu! menmen, om jag inte hittar den så får jag kolla på sweeney todd eller svensson svensson ;D

"vad ska mamma säga nu då när jag ringer henne klockan halv fem och ber henner öppna med raklödder i håret, en svamp i fickan och ett skevt paraply när det bara har regnat?"

l.z

                                                                   

Kommentarer
Postat av: Idah

haha fy fan vad bäst. :D

2008-12-06 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0