myyysigt,

dagens outfit, (:





förlåååt, nu har jag blivit sådär dålig på att blogga igen, FYYY!
men nu är jag igång! :)
just nu är klockan 23.23 & jag kom hem för typ en halvtimme sen,
Vaknade vid kvart i nio av att pappa kommer in i mitt rum, somnar sen om o sen väcker dom mig vid typ halv tio igen för att säga att dom åkte o sånt (: går upp spelar gh o lökar data tills typ kvart över två, hoppar då in i duschen o börjar sen fixa mig, :] vid fyra så kom Tessan o hämtade mig o skjutsade mig ner till morfar, han gjorde as god mat och det var jätte mysigt att vara dära! (: sen efter det så skjutsade ellie hem mig till Idah, vi (eller hon) lagade mat & jag plockade upp allt som hennes mamma hade köpt, (: sen åt dom middag o jag kollade tv, sen var det bara att börja tagga till till JVM (:
sverige - lettland, gick inte så bra för mina favoriter som jag trodde & ville, ;/
men robertshoney gjorde iallafall ett mål! :*
nuuu sitter jag här o funderar på om jag ska sova eftersom att jag ska upp tidigt som fan imorgon o jobba ;/

måste bara få blogga av mig lite, ;b alla lär veta vilket det är tillägnat, har så mycket känslor som måste få komma ut nu ;o
först till Jocke ; alla bilder, sms o allt av dig är borta nu, minnena börjar suddas ut och det är sköööönt!
till de andra så vill jag bara säga att jag blir äcklad av er, men ni skulle säkert passa jätte bra ihop, båda lika vidriga och jag fattar inte att jag någonsin har slösat tid på någon av er? helt fucking sjukt hur en o samma människa kan vara så falsk o säga massa grejer som man inte ens menar? man säger verkligen allt när man är full?, eller?!
så jävla vidrigt att man kan lura en person så mycket för en liten grej?!
så jävla patetiska,
men jag hoppas att ni blir så jävla lyckliga tillsammans o att hon är allt jag inte va, för det var väl det du letade efter? eller?
så jävla vidriga!

meeeeen nu ska jag försöka att sova lite så man är pigg o fräsch tills imorgon, (:
godnatt love L

Kommentarer
Postat av: naliie

Heej min älskade älskliing!

2008-12-30 @ 20:26:35
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0