hhm,

okeoke, jag har blivit alldeles för dålig för att blogga ;o men sanningen är att jag inte hinner :o
jag har fullt upp hela tiden och det känns verkligen som om jag skulle behöva tio extra timmarpå mitt dygn för att hinna med allt :o
Dagen har väl varit bra i allmänhet, just nu ligger jag i min nybäddade säng och försöker varva ner en snabbis o sen ska jag kaaaanske till ishallen o se på nhc - värmdö om jag orkar.
jag börjar äntligen förstå allt mamma sagt
heeela min vecka är helt full ;o
imorgon ska jag jobba o sen äre foto i ishallen , kul? nej!
på torsdag är det utv samtal (hjälp?!)
fredag ska vi kanske hem till röstis & sen äre idol, o jag ska rösta sönder på ROBIN! <3<3
lördag ska jag på middag hos kusinerna o sen ska jag hemtill linnea o kanske ha sovis där för henne moster & kuin är här på besök ifrån skåne :)
&sen på söndag ska ja & pullan på handbolls match i torvalla, OMG ! låt mig andas ...
sen nästa vecka är det väl störst fokus på plugg o jobb igeen, suck!
jag skuller verkligen behöva den där mysiga hemmakvällen nu! :o
menmen, nu ska jag slänga i mig mat knapra tabletter fixa mig sen äre full rulle igen,
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0