ROBIN <3

ROBIN FUCKING BENGTSSON ÄR KVAR I IDOL! <333333333333333333333333333333333333333333333333
Just nu ligger jag i sängen med datan &det har jag gjort hela dagen. så fort jag ska gå o duscha så tar någon annan duschen &sen finns det inte varmvatten (surt!)
sen så kommer det bli ett jävla gnäll när vi ska åka, för att jag inte är klar då men det är faktiskt deras fel som alltid tar sakerna som jag precis ska göra , ;o
robin gjorde sin sista låt (fields of gold) så sjukt jävla bra! jag är kär på nytt, seriöst. det är värsta drogen, jag har lyssnat på den typ 30 gånger på raken, lika bra varenda gång
imorse när jag vaknade så snöade det :DDDDD då blev jag fett glad, även fast jag föredrar sommaren så finns det inget som slår känslan man får första gången man ser snö :P
och förstå vad mysigt och bara ligga inne med någon o kolla film med all snö utanför :D
nu ska jag snart försöka hoppa in i duschen &sen fixa mig . sen ska vi till nicklas & lotta på middag, vad som händer efter det har jag iiiingen som helst aning om ;o
hör av er :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0