myshelg!

nu sitter jag hära, kollar på idol. Jesper åkte nyss ut. Personligen så tycker jag att Lars borde åkt, men men jag är inte så insatt. men jag hejjar på Robin bengtsson!
helgen har varit mysig, i fredags jobbade jag och sen va jag med linnea o massa folk sen åkte vi hem till linnea och mös,
igår så åkte jag till nynäs med linnea, vi träffade skåne och dom. dom hade chillkrök på en båt o det vr mys, sen träffade vi hoffman, my, Jackie, jacob och massa andra folk. så då lullade vi bara runt :)
så det var jätte mysigt, nu sitter jag här nyduschad o ska snart börja med samhällen :( jag orkar inte.
är sex en mänskligrättighet?
blöööh, emma kanske droppar förbi sen och hjälper mig :) jag hoppas!
nu ska jag börja med samhällen och sen kolla lite på "stjärnor på is"
och grattis på Nicole idag :) <33



over and out

Kommentarer
Postat av: nicole

tack gullet:D

2008-10-12 @ 16:00:03
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig Söndag! :)

2008-10-12 @ 16:02:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0