TRASIG

hejsahejsan!!! :D
idag hare varit sooooooool ;D , först så va jag Ellie & mamma på marknaden och jag shoppade maaassa saker ;D
2 par strumbyxor, 1 par leggins, 1 väska, 1 sjal, 1 sak till linnea :) , 7 par trosor :) osvosv.
sen åkte jag och mamma till stranden o stekte :)
det var två italienare fär som höll på att hoppa på en gummi boll som var halvt nedgrävd i stranden å den gjorde dom volter och allt, det var aaaas ballt! o dom va fett snygga, helt solbrända & vältränade (a)
Morfar tyckte att jag skulle lägga in en stöt;)




men just nu för tillfället så känner jag mig så otroligt trasig, förvirrad, äcklad, bortglömd, nedtrampad, förkrossad, deprimerad och allting sånt. Jag har kvar alla bilder ifrån Jersey på kameran men har god jävla lust att bara radera alla i nuläget pga frustration fr att få bort alla jävla minnen av dig! Just nu skulle jag verkligen vilja lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och bara gråta. Helst av allt så vill jag bara hem och träffa underbaraste så jag har någon som tröstar mig sen.
Faaaan att vi bara inte kan vrida tillbaka tiden o få allting som förut?, för tro mig. Det är inga tomma ord för att folk ska tycka synd om mig som jag sitter o skriver ner nu idag igen, ; allt kommer ifrån hjärtat.
för älskling
jag behöver dig!
fan asså, vet inte vad jag ska säga.. Jag går fortfarande runt här som levandedöd o bara hoppas på att du ska bli min igen. fanfanfan,
åt knappt någon middag, jag är helt paralyserad och det enda jag tänker på är dig. kan knappt äta eller något.
men iallafall så måste jag nog börja inse att du aldrig mera kommer bli min, inte på ett tag iallafall,
Men jag skulle göra VADSOMHELST för att få dig tillbaka.
Jag spyr nästan av tanken på att du är med någon annan, jag tål det inte.
såja, nu lär jag inte få någon bakläxa av underbaraste emma igen :) För nu har jag bloggat typ VARJE dag :)
och snart kommer jag hem älskling o då ska jag krama sönder dig, tullan & fia, för JAG SAKNAR ER!!!!!

nu ska vi kanske glo på film eller något annat mysigt, vi hörs imorgon ! :)
puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0