090824 09:49

godmorgon!
jagvaknade för flera timmar sen men har inte orkat göra nånting faktiskt.
filmen igår var faktiskt bra, dåligt ljud bara :)
idag är den bara två dagar kvar tills jag börjar skolan, :) längtar faktiskt :)
och på fredag ska jag börja dansa :D
min dag idag består utav att jag ska försöka städa (om jag orkar) och sen ska jag jobba och lära josefin allt med cafeterian eftersom att hon ska börja jobbadär x)
kollade på den nya twillight trailern, guuuud vad jag längtar tills den kommer ut!
haha björn har redan börjat argumentera att han absolut inte vill gå med och sen den filmen, vi har gjort en deal att han slipper följa med på den och så spar han dom pengarna o bjuder mig på något annat ist, som den söta pojkvännen han är :)
nej nu skriiiiker min mage, skriver sen igen :)

klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0