artonde

godmorgon!
just nu ligger jag här i jennifer och arnels supersköna säng med tusen kuddar omkring mig verkligen hel mysigt! :)
älsklingen ringde nyss och sa att han skulle komma hit, han började skolan idag hihi ;)
själv har man ju sommarlov ända tills den 26e :)
riktigt nervös för vilka som börjar där faktiskt :D
har en känsla av att det kommer vara en rejäl nollnong nu när det är de gamla tvåorna som är treor ;)
he-he
dom har stäng av vattnet för att göra något med kall & varm vattnet. så jag har nada vatten, måste ringa min pappa (som btw är rörmokare) och kolla ifall toaletten funkar då :)
och jag längtar tills jag får börja skolan, längtar tills jag får se mitt nya schema och lite såna grejer, få se vilka nya som kommer att börja, :D
nä nu ska jag nog ta och glo lite friidrott och sen försöka äta något :)
bloggar säkert sen igen :)

over n' out :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0