björn <3

när jag ser på han så drömmer jag mig bort och önskar att det vore vi för evigt, när jag kysser honom ser jag hur solen lyser på oss. jag känner mig som världens prinsessa. känslorna går inte att beskriva. jag vill visa honom hur lycklig jag är att ha honom som pojkvän. man får ta en dag i taget och göra till det bästa, våga chansa och satsa. jag älskar honom och jag hoppas att han verkligen förstår det. det är inte jag som talar, det är mitt hjärta..
i ett förhållande har man alltid upp och nedgångar, men alla nedgångar får en alltid att bli närmare varandra, förstå hur den andra personen funkar, vad som är okej och inte.
det finns ingen som du, och som sagt jag hoppas att min första riktiga & stora kärlek också blir min sista.
Jag vill vara din förevigt

tack för att du är just du björn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0