..

Nu sitter jag här med Clara hemma hos Jennifer :) vi kollar på vänner, haha i löööve it!
Idag så har vi myst och ätit lunch/middag på subway! gooooott!
sen gick vi runt att kolla lite, och sen upptäckte vi några svart moln på himmelen så vi bestämde oss för att börja ta oss hemåt innan det börja regna, men sen kom vi på att vi va tvungna att köpa något gott tills ikväll. vi visste inte hur mycke som fanns kvar efter linus :)
så vi sprang till sabis och köpte det vi tyckte att vi behövde, skyndade oss så vi skulle slippa regnet.
när vi är ungefär fem minuter ifrån lägenheten och det väl slutat åska så öppnar sig himlen, och vi skojar inte!
det va decimeter djupa pölar!
sen började det hagla så vi tog skydd under ett tak i ungefär tjugo minuter för att sen bestämma oss för att springa hem, och sen regnade det non stop i flera timmar men nu har det äntligen slutat!
så nu ska vi tjocka vidare, blir nog bara en lugn hemma kväll :)
imorgon får jag förhoppningsvis träffa min älskling också ifall jag får som ja vill (a)

ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0