femtonde

hejhej hallå.
dagen har varit helt okej med lagom mycke stress & drag.
suttit på kvarnängen ända ifrån klockan 10 imorse tills halv fem, lillebror tävla. :) gick asa bra för han! :)
tre guld & ett brons, träffade erika också och vi ägnade ungefär en timme eller mera åt att bara umgås och prata gamla minnen! as myyyysigt <3
känns tråkigt att knappt prata med henne längre, vi va ju trots allt bästavänner ett bra tag.
sen efter det så åkte vi på kräftskiva hos min morbror, helt sjukt trevligt.
jag älskar min släkt eller ah dem äkta i min släkt ialf :)
delar utav den, resten kan dra :)
och nu sitter jag här ensam med daniel igen och kollar film för gissa vem som somnat? jo björn för ovanlighetens skull ...
han är grym kvälls underhållning. :)
jaja, imorgon är första alags matchen, iofs bara pre match men ändå?!:D vet ni hur länge jag längtat eller?
och jag ska jobba, älskar ishallen, hatar att behöva slava för skit pengar medans vc bara kan glida runt & dreggla all over the place bara för att hon är cd?
använder förkortningar för jag vill inte hoppa på någon personligt men tror att de flesta förstår :)
det är helt emot mina principer!
har fortfarande inte bestämt ifall jag sover hemma imorgon eller ej.
va hemma idag en snabbis och känndes konstigt faktiskt. inte varit hemma eller sovit hemma på flera veckor. :o
och det beror på massa olika anledningar som vi inte behöver ta upp här :)
nä nu ska jag vara social med daniel och sen sova, arbetsmöte & sista finputsningen i ishallen imorgon 13.30!
kommer förmodligen inte hinna blogga så kommer nås på mobilen hela dagen :)

over n' out :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0