seg dag!

hallå,
nu sitter jag här helt ensam och väntar på pojkarna, björn ringde nyss och sa att dem var påväg och allt :)
vid det tillfället var jag alldeles för lat för att göra någon middag men då övertalade björn mig att äta något så skulle han komma hit med en ben & jerry's.
och vilken liten flicka skulle tacka nej till en gratis b & j's? :)
hoppas att pojkarna kan ta sig tid att kolla på någon film ikväll och inte bara sitta och spela xbox, ifall d em inte gör det så får jag nog ge mig in i matchen och visa vad jag går för ;)
haha juste jag åt världens äckligaste kebab idag, ungefär en sån som kan mäta sig med veronas kebab i nynäs?
usch!
om ni ska äta på centrum grillen i haninge så ta inte en kebab !
sitter och kollar på the real housewifes of New York just nu, pinsamt !
nä nu har jag inge mer att skriva om och grabbarna borde komma när som,
uppdaterar säkert sen igen :) !

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0