tjugoandra 19:11

hejhejhallllåååå i svenska sommarvädret (y)
idag har jag & mamma varit på ikea, huuur mycket folk som helst och vi hittade massor utav saker att köpa :)
sen efter det så gick vi till heron city och jag bjöd mamma på en fika medans vi väntade på att eric skulle träna klart i huddinge :)
nu ska jag dra mig neråt nynäs och köpa lite godis och cola till min lilla björn och sen ska vi inta position i hans säng och bara kolla film och göra det vi är bäst på - mysa!
ska bli skönt :)
men nu har jag inte tid att skriva något mera :) skriver nog imorgon :)

juste vi blev bjudna på middag någon dag utav björns syster, hon är för underbar! längtar tills man får höra allt som dem gjorde i malaysia och kolla hur bruna dom är! *avundsjuk*

puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0