tjugonde.

hallååå.
inte orkat blogga förns nu, blivit slarvig jag vet! :(
kom nyss hem till jennifer & arnel igen, börjar nästan kännas som mitt andra hem (a)
synd att dem kommer hem på lördag bara :P
funderar på att spendera natten här men bara om björn kommer tror jag (a)
inte kul att sova på bottenvåningen själv, tror dock inte att han kommer eftersom han börjat skolan nu.
och min lilla clariiiis är sjuk också :(
jobbade igår, oouh. men man börjar komma in i rutinerna nu faktiskt, :)
och min comviq mobil har varit skum hela dagen ;o får typ inte varje sms eftersom utan får typ alla på en gång :o
satt på tåget ochdet va helt tyst då 19 sms plingade in, om alla glodde. :o trodde typ att jag va smsberoende, fast flera sms va likadana. skumt!
finns inge vatten i lägenheten idag heller. suuuurt!
fast en sak har varit bra med dagen och det är att jag upptäkte att jag fått min lön :D så nu är ja massa nollor rikare, det är inte helt fel!
nej nu ska jag gosa med katterna så uppdaterar jag sen igen! :)

ooooover n' out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0