face drop!

jaså ni! nu sitter jag här och lyssnar på face drop, blivit helt kär? OHYES!
nys haft idrott, smart som jag är så trodde jag att det va måndag idag så hade inga kläder med mig (y) samlade extra poäng ändå! höhö.
nu ska jag snart ha teckenspråk, gryyyyyymt! i love it long time! :)
sen efter det ska jag möta upp min underbara emelie, ta tåget med henne, sen måste jag hem och göra mat till mig & min lilla bror (: eftersom att vi är ensamma hemma så får vi fixa allt sånt själv, haha känner mig grymt vuxen :P
sen kanske jag ska ner till nynäs & besöka en pys, inget som är planerat, har lite att plugga på också, och plugget går först!
för nu ska jag fokusera! utvecklingssamtalet står inför dörren, jag är faktiskt inte nervös! (:
nej nu ska jag kolla igenom glosorna som vi hade i teckenspråk! (:

linda goes gooooooooood girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0