gurrablääää!

nu har halva verkstadstiden gått och jag har absolut inte fått nånting gjort! eller jo kollat på Die hard vansta typ två gånger, haha och spelat en jävla massa bubbel shooter.
och allt är gurras fel! han stör mig hela tiden, jag får aldrig någon gjort när han är i närheten, den lilla rackaren också...
men iallafall, jag ska snart röra mig till centrum för att föra över pengar och lite sådär. sen ska jag möta emma och sen ska vi bege oss till vallentunahallen, ja ifall vi hittar. haha!
menmen, med vårat lokalsinne och planering så lär vi hitta (:
hoppas bara på en riktigt bra match och helst en seger!
kommer komma hem grymt sent inatt och vet inte ens ifall jag kan ta mig hem, haha men sovplats löser sig alltid :)
jag är grymt taggad alltså!
men nu har jag inte tid att skriva mera, ska fortsätta att terra gurra genom att sjunga ebba grön, fyfan vad jag sjunger bra! :D det tycker han också (;
och nu är det inte alls långt till lovet heller, guuud vad välbehövt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0