hoooooockey!

yes, sista lektionen idag.
inte direkt gjort nånting idag förutom att kollat paradise och segat med brudarna, hann med lite lek också! det är alltid kul.
nu sitter jag och lyssnar på musik, ska försöka koncentrera mig, men det går inte som jag vill.
musiken tar liksom över? tankarna också.
jag vill kunna kontrollera allt och få saker gjort. men det går inte.
direkt efter skolan ska jag och linda springa hem till henne och hämta pengar, sen ska vi in till stan för att äta med hennes mamma och sen kolla på dif - rögle ;D jag är så otroligt jävla taggad! finns inte :D
så nu ska vi göra linda ö till en riktig hockey supporter och hockeybrud! :D
nej nu  ska jag försöka att spela lite spore och få klart för mig vad det är jag ska göra egentligen ;S
fattar ingenting..
menmen...

i will still love you more tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0