måndag igeeeeeen (y)

godmorgon alla glada!
idag är jag på toppen humör, för det snöar. as mycket :D så jäävla glad :)
blir en kort sammanfattning av helgen :)
i fredags åkte jag på överrasknings grejen som jag och eric fick av mamma, pappa, farmor och farfar :)
vi åkte på idol finalen :D helt sjukt kul! :D även fast jag personligen tycker att Calle borde vunnit så va det helt okej :)
lördagen jobbade jag tills tre, åkte hem till martin och therese, färgade håret, fixade oss och sen drog vi hem till danne :)
helt okej ;D ser fram emot nästa helg!
söndagen tog jag det bara lugnt tills jag skulle jobba, alags match. sjukt taggad ! pojkarna va grymma och vann med 9-4 ;D my baby gjorde massa mål och blev matchens lirare, me like!
sen övningskörde jag lite ute på stooora vägen och det gick helt sjukt braa! :D
sen åkte jag hem och såg filmen "skicka vidare" grät mig igenom halva filmen, i love it!
nu sitter jag i skolan, vi har tydligen ingen första lektion, så det innebär paradise hotel med mina underbara brudar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0