såja!

sååååja! nu är jag hemma igen, har haft det så underbart bra!
jag älskar mina små sysslingar där uppe, även fast dom är lite tröga och tror att vi är kusiner, menmen :)
en liten update ifrån vad som hänt.
åkte upp till norrland på torsdagen, kom upp och gick och la mig direkt.
fredagen vaknade jag lagom tidigt, helt utvilad. jätte skönt!
blev en slapp dag med en massa väntan på att jonathan skulle sluta skolan så han skulle komma :) dock är han norrlänning och liiiite seg som alla dom där ;)
på kvällen åkte vi ut på öhn och badade tunna, jätte mysigt! sen kom jonathan, och som jag har längtat!
blev en myskväll hos mig och sen drog vi ut med bilen. blev en lagom tidig kväll.
gick upp vid åtta dagen efter och började elda för att kunna ta en dusch, sen vid tio ungefär kom jonte och hämtade mig och så började våran resa! 12 mil för att hämta en dum "kusin" som inte hittade hit. haha!
när vi väl hittat han så blev det ett matstopp i ramsele, mysigt att träffa dom!
sen åkte vi hem till jonte och kollade film, handlade lite sen åkte vi hem till mig för att börja fira min kära faaar!
det bjöds på välkomsdrink, mysiga människor och underbart god mat och efterrätt.
hur underbart som helst, blev en liten sväng med bilen också ut i urskogarna där.:)
sen åkte jag simon och eric hem och la oss i sängen och kollade på aristocats, självklart somnade jag! haha.
vaknade till min förvåning av att simon låg i sängen breve och sov, haha!
på söndagen så for han hem runt tolv. då blev det tv hela dagen och lite inhandling för hemresan, sen åkte vi till hoting och köpte pizza :)
riktigt mumsigt!
somnade inte förens halv tre den natten, och upp vid sex och packa ihop det sista inför hemresan.
direkt när vi kom hem så gick jag ut och sprang, en riktigt lång sträcka! efter det blev det en efterlängtad dusch och jag gjorde mig riktigt fräsch!
sen gjorde jag klar historian. guuud vad jag kände mig duktig!!! :)
nu sitter jag här i skolan, nyss haft nationella, snart börjar andra delen.
jag har en stor klum i magen utav nervositet och illamående, och det har ingenting med nationella att göra.
jag är nervös inför nästa onsdag, jag vill, men ändå inte, känns konstigt att behöva säga ett sista farväl..
menmen, a man gotta do what a man gotta do.
jag måste finnas där, för dom som behöver det mer än mig.
tur att jag har en liten bästavän som ställer upp och stöttar mig, ifall allting brister.
för risken finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0