TULLAN <3<3

MIN ÄLSKADE MATILDA ÄR ÄNTLIGEN HEMMA IFRÅN THAILAND OCH HON ÄR JÄTTEJÄTTE BRUUUUN OCH GUD VAD JAG HAR SAKNAT HENNE :) !!!!
nu har vi matte, älsklingsämnet, yn ...
hade teckenspråk imorse, fick spela något spel, jag ledde heeela spelet tills slutet, jag kom nästsist :( fick reda på vårat prov om dövrealia också, haha det gick inte bra! även fast jag va nästbäst i klassen så fick jag bara G.
hoppas att alla de andra MVG redovisningarna höjer mitt betyg :)
och det blev inge pulkaåkning igår alls, blev en hemmadag med pizza och mys i min säng :) inte helt fel ;b
nu ska jag koncentrera mig på matten så vi blir klarar någongång ;D
bilden är ifrån igår, det är något speciellt med våra torsdagar, vet inte vad det är men jag älskar de! :)
mina brudar är dom mest underbara man kan tänka sig ! :)


och jag saknar dig, och hoppas, men det enda jag kan göra är att vänta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0