tv3 svek oss!

godmorgon folket!
nu har jag äntligen vaknat :) somnade inte förns fem, halv sex igår, jag som brukar däcka vid halv två? vet inte vad som hände ;p haha!
jag va iallafall as pigg och allt, jag dampade på min data. jag borde inte fått en eftersom att jag inte ens kan installera en ny msn på den? (braaa jobbat!)
men iallafall, gjorde en tråkig upptäckt igår natt (morse?) också, haha tv3 slutar sända programmen vid fem på morgonen ;o helt sjukt, pontus funderar på att stämma dom. i think so too!
nej nu ska jag börja aktivera mig :) måste packa danskläder, party kläder, åka till nynäs, lämna danskläder, träffa therese, handla mat, fixa oss, partey all night long!
åh jag är så hiiimla taggad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0