updaaate!

såja, märks att det varit helg, mina bloggläsare sjunker! men iallafall snabb update nu innan jag springer till bussen för lite mystime (:
fredagen spenderades som sagt hemma hos idah med pepparkaksbak och vin :-) helt underbart mysigt! jag giller er skarpt brudar, hittade massa fina bilder på min data dagen efter, funderar på att slänga upp några? haha!
lördagen va seg, julmiddag med helt underbara människor ute på torö. drog in till nynäs (säger man så? "in till nynäs"?) med bussen sen, gick hem till mörtin och folket rullade in, helt okej kväll.
vi bowlade, jag sög som alltid! haha, fick ialf träffa bornek & hult ett tag, sen skulle vi tydligen hem till johan och basta? men sen tydligen inte? så jag daniel och jossan drog hemåt martin i kylan helt utan nycklar? SIII vi är bra!
snökrig som fan påväg till bowlinghallen och ifrå, fyfan vad blött det va och vilken härlig vurpa jag gjorde! haha
sen chillade vi galet hos martin när vi äntligen fick tag på han :)
folk kom och gick och vi försökte kirra ragg åt jossan.
somnade runt fem kanske? galet seg dagen efter, spenderade hela dagen i sängen och kollade tv, åkte hem vid tre, dök in i duschen på dirren. sov en halvtimme sen var det bara att åka till nynäs igen för att dela ut julklappar till släkten, (y)
idag va det den årliga julfesten i skolan, as mysigt! elisabeth va dock den SÄMSTA tomten jag någonsin sätt. haha!
jättemysigt. jag älskar folket i min skola..
imorgon är sista dagen, och vi har gått halva skoltiden, helt stöööört!
har gått på ingen tid alls.
nej nu ska jag fixa mig lite och sen springa till bussen, mystime som fan!
skriver sen igen maybe (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0