update!

sååååja! nu blir det en liten update efter helgen, jag har kommit på att jag typ överger min blogg på helgerna! haha, jag har ingen tid då ;o
men iallafall.. here we go!
fredag ;
blev dans först, gick helt okej faktiskt :) dansen sitter typ nu, men ska ändå inte vara med på uppvisningen, mohaha (a) sen efter det mötte jag upp danne i vh och fick skjuts till nynäs (: oscar, sebbe & johan hämtade upp mig i centrum och vi drog oss vidare till sebbe för lite chillkrök typ (: va helt okej kul (:
p12, björken, korven och ronja kom dit också (: vet inte vart mitt huvud var helakvällen, men therese tjatade iallafall om att jag va as full, (jag hade typ druckit en cider). haha sen bad oscar mig att söka på en låt, och då skriker jag ut NEJ OSCAR JAG KAN INTE CYKLA!! sen började therese tjat om att jag va full igen, haha!
lördag ;
jobbade ifrån 08.30 tills 14.00 åkte hem till idah och myste med hennes hembakta lussebullar, hennes moster och morbror va där också, riktigt mysigt!
sen började jag fixa mig och sen drog jag vidare till martin & therese. efter ett tag kom johan och det blev en seg kväll, fixade skjuts av snäll bulan hem och sen kom sömnproblemen igen (y)
söndag ;
upp tidigt, åkte till heron för att få en förhandstitt på en barnbio som kommer ut i februari, prinsessan och grodan hette den, den va väl helt ok..
sen åkte vi hem, jag småstädade på mitt rum och tvättade och allt, kände mig grymt duktig! :)
sen åkte jag ner och jobbade en snabbis, eller ja. städade på mammas jobb, sen åkte jag till ishallen, nynäs b-juniorer vs lidingö vikings. nynäs förlorade, matchen sög. så jävla tråkig!
menmen, vi hade en härlig hejarklack (?), hm man undrar ju ifall vissa utav dom ens kan reglerna i hockey? verkade inte som det, de flesta skrek nog bara för att få skrika ;)
sen drog jag hem och började kolla på alpha dog..
och nu sitter jag här i skolan :) har engelska, alla redovisar sina låtar nu (: så får uppdatera mera sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0