big check?


Jaaaså du, nu jävla ska jag skriva av mig om nattens lilla såkallade "hockey match". först måste jag bara säga att Kanada var det bättre laget och det va inge snack om saken, men vilket jävla sätt dom spelade på? och domarna?! hur mycket kostade dom egentligen Kanada?
dom va ju skandal! och det är ju ändå snällt sagt, Kanada slapp undan minst fem utvisningar och ett eller två matchstraff! det var ju en bedrövlig match och jag kommer inte på nå mera att säga, alla såg hur dåligt domarna dömde, 
och kanada spelade på ett sånt osportslig sätt så de inte borde få vara med i JVM någe mera, de borde inte ens få kalla sig ett hockey lag längre. USCH!
nej nu ska jag spendera lite tid med b eftersom att han vaknat nu, :) för sen ska han hem o inatt får jag sova själv, hjälp!
men jag updaterar senare, :) 

xoxo L 

update 16:27
nu drog björn för typ 20 minuter sen, fick inte spendera så mkt tid med han idag eftersom att han sov hela dagen, och imorgon börjar han skolan o sen på torsdag börjar jag skolan, får se om man hinner träffas något allt nu i veckan?, jag hoppas verkligen på de, på något sätt så saknar jag han redan :s
hoppas bara att det är seriöst..
nej nu ska jag se på "morrhår & ärtor" haha, har inge tidsfördriv idag så kommer säkert uppdatera en gång till ikväll :)

xoxo L (again)

Kommentarer
Postat av: naliie

smakade gott? jag tar helst flskan!

2009-01-06 @ 17:31:38
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0