fyyyy!

okeeej, två dagar sen jag skrev sist, jävlar vad dålig jag blivit!
men nu ska det bli skärpning, bara det att det är så sjuuuukt mycket just nu ;o
idag är det hockey, det va det igår också. nynäs vann med 6-4 typ & ormstas supportrar var nog det barnsligaste jag någonsin sett. Sen åkte jag hem och kollade på idrottsgalan, var det bara jag som tyckte att sanna Kallur borde fått Jerringpriset istället för Kalla?
men ikväll är det hockey igen, läääänge sen jag såg alaget spela så jag längtar som fan! tråkigt bara att jag har värsta huvudvärken och är hur trött som helst, ;o
skulle kunna somna på stolen här & nu...
sen måste jag också tillbringa varje periodpaus med näsan ner i mina ULS papper, prov imorgon på klassisk eller intstrumentell betingning, fattar ingenting!
sen så måste jag också ringa till min APU plats innan fredag och kolla ifall de kan komma på våran föreställning ..
sen imorgon fyller mamma & pontus år också, så måste slå in deras presenter, :) sen torsdag ska jag nog bara ta det lugnt, sen på fredag ska jag jobba, lördag blire KANSKE hockey med älsklingen om jag fixar pengar, och på söndag ska jag bara ta det lugnt,
min baby är också sjuk nu så det lär väl inte bli att spendera så mycket tid med han .. :/
plus att jag har övningskört nu två dagar i rad och jag tycker att jag är helt sjuuuukt bra, ;D nu gäller det bara att hitta bäckerna så jag kan börja plugga .. :/
nejnej, nu ska jag sova en snabbis o sen slänga mig in i duschen, :) sen ska jag övningsköra o sen är det hoooockey! :D

xoxo L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0