-

den vackraste stunden i mitt liv, var den när du kom, och allting va förbjudet, även fast båda visste att det va fel så gjorde ingen något för att stoppa det. för allting kändes så himla rätt ifrån första stund.
ändå ville jag vänta, för jag ville inte att något skulle förstöras mellan oss, nu i denna sekund ångrar jag att jag väntade, för då kanske jag fortfarande haft dig?
ingen kan klandra mig för att sakna dig, för det är klart att man saknar någon så det gör ont när den personen både var ens älskade och ens bästavän?
som funnits med i ens liv i över ett år, en person som man delat precis allt med, en person som vet mer om en själv än vad ens egen mamma gör.. klart man saknar personen då..
'jag tänker inte ljuga och säga att jag inte är kär i dig längre, för det är jag, kommer alltid att vara det. det kan ingen ändra på. för som vi sa, vi har en speciell plats i varandras hjärtan, som ingen annan kommer kunna ta.
för oh boy!, det finns ingen som jag värdesättit lika mycket i mitt liv som dig, ingen som gått före allt som du har, ingen som jag har kunnat offra så mycket för som jag offrade för mig.
det kommer aldrig att kunna kännas likadant med någon, för det är inte du, ingen är som dig.
och som sagt, jag kan inte ljuga för dig, det kommer alltid vara du, och tyvärr så kommer jag alltid finnas kvar ifall du vill ha mig, även fast jag inte borde.
men nu vill jag satsa på våran vänskap, och jag vet att vi kan få det att funka, för jag behöver någon som dig som förstår allt, och vet exakt allt om mig!
och jag tänker inte försöka få tillbaka dig, för jag har inte ork till det.
det enda jag vill är bara att du ska inse att jag behöver dig, mer än något annat nu..
jag tänker inte försöka få tillbaka dig, för jag orkar inte lägga all min energi på något som är förjäves..
men ingen kan klandra mig för att jag fortfarande hoppas att det blir vi, för det finns verkligen ingenting jag vill mer!
men jag hoppas att du vet att jag saknar dig, men jag är less på allt bråk.
vi lovade varandra att bli bästavänner, och allting kommer bli så mycket lättare för båda oss ifall vi bara gör som vi sa.
för jag klarar inte av att förlora dig, inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0