091119

övningskörningen imorse gick inte alls som jag ville..
jag brukar bli glad och tycka att det är jätte kul att köra och det brukar hålla mitt humör uppe hela dagen, men inte idag. idag var det bara ansträngande och jag satt och bad helt omedvetet i mitt bakhuvud om att min tid skulle vara slut..
känns inte kul, humöret är åt helvete.
knappt sovit nånting, fastnade i mina tankar och framför tv;n tills halv fyra kanske? sen vaknade jag utav att min mobil ringde, och den låg under kudden, inte för att jag svarade, men där va den natt sömnen.
somnade om igen runt fem kanske? sen va det att gå upp halv sju. usch!
sömnpiller?! ja tack!!!
just nu har vi svenska, jag kan inte koncentrera mig, jag försöker iallafall mitt bästa, ska komplettera en grej som jag skrivit. hoppas på det bästa. sen måste jag göra teckenspråksläxan & sen historia.
vet inte vad jag ska hitta på idag, kanske träffa hampus. va ett riktigt långt tag sen. eller ja, beror på ifall jag orkar..
min vänster arm känns jätte konstig, typ som att den är bortdomnad ;s
jag har inte ens tagit sprutan ännu, jaja det är mitt minsta problem just nu!
nej nu ska jag försöka anstränga mig, skriver kanske sen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0