fitta

det blir ingen jävla dans idag, humöret sätter tvärnit för det, även fast jag verkligen vill!
god mat idag i skolan, eller ja typ. kuuul att man får i sig minsta lilla (y)
hur fan kan man leka så som vissa kan?
hur kan man vara så känslokall?
hur kan man säga att man ska ge den andra personen tid, lova saker och sen bara skita fullständigt i dom?
jag förstår inte, jag förstår inte vad jag gjort som är så himla fel.
jag älskade dig, villkorslöst.
föralltid,
oavsett vad.
nu är du borta, så jävla borta, ändå kan jag inte glömma dig!
du är inte värd min kärlek, du är inte värd mina tårar.
ändå kan jag inte få dom att försvinna.
vad fan är det för fel på mig?
du lovade att alltid finnas här om det va något,
och nu är du borta.
du behandlar mig som luft,
du är inte ens värd smutsen under mina skor!!!
men ändå så kan jag inte sluta älska eller sakna dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0