fredagsmys!

hejhej. får bli ett snabbt inlägg nu! sitter på historian. dagen har gått rätt så snabbt, humöret va på botten på morgonen men nu blev det bättre, tackar mina brudar!
nu ska vi snart ha historia redovisning, eller ja. typ som tipspromenad. sen eslutar vi och då blire daaaaaans! ;D
länge sen och jag längtar som fan!
hade teckenspråks prov imorse, man kunde bara på G som betyg och jag fick det, haha får väl nöja mig :)
helgen är heeelt oplanerad, kanske blir film hos johan någon kväll eftersom att han fått sin skärm. men vet inte riktigt. vi får se vad jag är sugen på och orkar med :)
på söndagen ska jag iallafall jobba, alagsmatch! underbart.

och det var med dig jag upptäckte vad kärlek va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0