helt ok - inte ok!

jag dör. sitter här på jobbet nu, underbara emma har nyss åkt. helt plötsligt strömmar det in massa föräldrar, då ska det tydligen vara 97 match, orkar egentligen inte men kul att det händer något förengångs skull.
min arm är heeeelt bedövad, gör skit ont! va tvungen att ragga upp hockey pojkar som kunde hjälpa mig att bära in backar med läsk för jag orkade inte själv ;o
då är det fan illa..
men nu har iallafall alla roliga människor dragit här ifrån, det sög!
bion idag med klassen va faktiskt helt okej, även fast jag somna! haha (a)
fast först så glömde dem att sätta på 3D grejen å det va helt suddigt, både med och utan dom dära glasögonen :P haha vi fattade ingenting!
träffade på kristoffer när vi satt och åt också, det var verkligen inte igår det!
han hade blivit riktigt lång & snygg, måste nog börja ta upp kontakten med han, han är en rolig kis den dära :)
nej nu ska jag nog sätta igång med lite plugg..
OCH SÅ MÅSTE JAG GRATTA VÄRLDENS BÄSTA DANIEL TILL KÖRKORTET IDAG, DU ÄR GRYYYYYM :)!

jag hatar att tänka, hatar bilder, minnen, låtar, platser. ja allt som påminner om dig.
det här är inte enkelt. inte någonstans.
jag behöver komma bort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool

2009-11-25 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0