måndag igen.. :(

sådäraja! nu gäller det att börja blogga igen, har inte haft någon som helst ork under helgen..
känt mig riktigt dålig faktiskt, men nu kommer det en liten resumé ifrån helgen iallfall!
fredag;
skolan, kämpade mig verkligen igenom den! sen efter blev det dans, gick åt helvete, fick jätte ont i vänsterlår mitt under passet, inte riktigt kul! och det gö fortfarande ont, fyyyy asså!
tur att jag inte ska dansa nästa fredag så jag kan kurera mig lite, orkar inte bli skadad nu!!
sen efter dansen drog jag hem till min underbar vän Idah och kollade idol, mariette är fortfarande bääääst!
sen kom mamma och hämta mig för jag kände mig jätte trött, men självklart kunde jag inte sova när jag kom hem..
lördag;
stod på gymnasiemässan hela dagen, riktigt roligt! tror att vi lyckades få maaaaassor utav folk intresserade! och då nämnde vi inte ens att vi får nya mac datorer ;)
nej men det var riktigt kul, förutom att jag hade sämsta starten på dagen! försov mig, hittade inga kläder, bråkade med mamma, tåget gick inte osvosv..
men men, blev en hel dag där iallafall ifrån 10 till 16 typ, sen mötte jag upp idah och vi drog oss till stan för att kolla på new moon, filmen var helt sjuuuuukt bra!!!!!! skulle gärna gå och betala och se den igen, ;o jag grät, skratta, blev rädd, förtvivlad, förbannad. jaa allt på en och samma gång! ett tips är att verkligen gå och se den filmen! :)
sen mötte vi upp en stupfull johan med låååångt följe på p12, isak, sebbe, malin, timmy, hanna, emma, rasmus, oscar jaa det var nog alla.
länge sen jag såg johan så full, haha! deckade på nio tåget hem liksom, det är bra? haha :)
men iallafall, på tåget hem ryktades det om att vi skulle få komma till emma & göra något kul men så blev det inte, så jag drog hem till idah en snabbis och sen blev det natt bussen hem :) blev lovad sällskap men han va tyligen för långt bort.. ;L
sen kom jag hem, la mig och glodde tv halva natten, jag <3 sömnproblem liksom... YN
söndag;
vaknade först vid åtta, sovit typ fyra timmar? det va inte okej, halvsomnade om igen, sen låg jag i sängen tills halv ett och bara låg typ..
sen kollade jag lite på idol igen, överlycklig att reza åkte ut! sen började jag fixa mig inför att dra till ishallen, johan skulle med men jaaaa, killar(?)
drog dit med emma iallafall, blev en mysig promenad i regnet dit :)
tyvärr så förlorade nynäs, spelet va väl sådär kan jag tycka!
men domaren sög som alltid!!!! vad är det för fel på dom egentligen?
jag ska utbilda mig till domare så det blir någon jävla ordning på det!
sen kollade jag lite på b-matchen, sen hämtade mamma mig och vi åkte och städade, sen blev det hem till sängen på dirren och sömnproblemen kom tillbaka, måste fan kirra sömnpiller eller något? för jag hatar att vara såhär slut..
nu är det iallafall måndag, vi har fritidens aktiviteter, vi ska göra en scraapbook och jag glömde helt att ta med mig saker, bra linda!
nej nu ska jag koncentrera mig, skriver sen igen! :)
och jag saknar dig fortfarande så det gör ont, jag ber inte om något annat än att bara få ha dig igen, som vän..
tiden visar resten, och man får alltid hoppas.

Kommentarer
Postat av: -.-

2009-11-24 @ 15:44:53
Postat av: Anonym

johans flickvän va ju ioförsig med också.

2009-11-25 @ 21:38:36
Postat av: Ronja

fast de kankse du visste ^^

2009-12-01 @ 14:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0