ofattbart

dagen har gtt delvis bra, har kämpat mig igenom den, nästan helt utan tårar!
träffade min underbara emelie efter skolan, vi köpte godis och pratade lite skit!
nu sitter jag här hos min underbara idah, gud vad jag tycker om den tjejen! vi har snackat lite skit och just nu dammsuger hon, duktig som hon är :)

jag kan fortfarande inte förstå det, det är inte rättvist. jag vet att det va ditt val, men gud jag förstår verkligen inte!
jag saknar dig, även fast vi inte pratat på ett tag så betyder du mycket, allting är bara så orättvist.

nu ska jag finnas här, för din mamma, pappa & sofie. jag ska hjälpa sofie att finna lyckan som du letade efter.
även fast det känns svårt så måste jag acceptera det. finnas här för dom som behöver det ännu mera..
det är bara så overkligt. våra minnen ekar högt i mitt huvud, våran CSI natt hemma i min säng, du va så tagen utav att man kunde göra det till en dubbelsäng, haha! och jag fick absolut inte lyfta på din lugg!, du var så otroligt vacker, jag saknar ditt skratt. ditt leende, allt!
jag saknar dig, du förblir nu min vackra stjärna, och du kommer alltid att lysa starkast på min himmel. <3


Kommentarer
Postat av: idah

älskling, jag finns här för dig!! det vet du. !!! ALLTID

2009-11-16 @ 21:02:22
URL: http://idahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0