onsdag

nu sitter jag här i ishallen, riktigt tråkigt!
måste plugga historia som fan också, arbetet ska vara inne på freeedag, tur är så har vi torsdag och fredag på oss också, men ändå!!
västerbron spelas som alltid.. den liksom fastnar?
just nu är det HC som tränar, det gör lite ont, i miss you faktiskt :(
elin kom nyss hit också, tur! det är så tråkigt att sitta här helt ensam..
therese sitter och försöker få mig att tagga till tills helgen, jag måste helt seriöst göra något roligt då!
ifall jag bara sitter hemma kommer det bli kaos, och det orkar jag inte.. :/
nej men nu ska jag börja plugga lite smått så jag kommer någonvart.
och adam, du är med beje nu. ni kommer ha det bra. ni är båda lika knasiga så ni kommer passa utmärkt tillsammans!
vänta på mig där uppe, för du lovade mig att vi skulle ses igen..

Kommentarer
Postat av: naliie

mitt hjärtegull! jag lider verkligen med dig.



<3<3<3

2009-11-19 @ 22:30:24
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0