oooooonsdag

idag är det onsdag, mitten utav veckan. känns rätt så skönt, min dag kommer bestå utav skola (om jag orkar), sen blir det jobba tills nio, hem koll greys och om jag har orken så måste jag städa lite. min kära morbror kommer hem snart, så måste fixa ihop lite i huset osv, panta lite och så :)
men igår började jag med all disk och städade lite smått, så jag slipper göra allting på en och samma dag liksom :)
så egentligen har jag bara pantflaskorna kvar, haha.
vi har nyss kollat in tiger videon, någon som sett den? den handlar iallafall om ett par som tog in och uppfostrade en tiger när den va en lilen bebis, sen blev han för stor och de bestämde sig för att skicka han till afrika, sen när dem kommer dit efter några år så känner tigern igen dom. åååh jag får tårar!
nu sitter vi och kollar på en killa som beatboxar, helt sjuuuukt! jag vill också kunna det! :/
sen måste jag slänga in att linda österman är det bästa linda jag vet :')

Kommentarer
Postat av: Linda

yeeees! :D

du kmr tvåa! :) <3

2009-11-04 @ 19:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0