paranormal activity.

nu har vi nyss tjockat i oss nästan en hel pizza och kollat på den nya filmen paranormal activity, den va bra. lite psykos ibland bara..
menmen, helt sjukt äckligt att man vet att den är sann ;o
men nu ligger vi i sängen och kollar idol, eller aa. han sitter vid datan och pratar om innebandy blad & dressar till imorgon? jag fattar inget, haha! ;)
jag tycker fortfarande att Mariette och Calle är bäst i  idol! utan tvekan, eddie och Reza kan ta sig!
erik & tove funkar också, men mariette och calle är i toppen.
bornek sitter här och skrattar åt mig när jag ligger och sjunger med i alla låtarna.
det låter faktiskt lite fint!
nej nu kommer han nog snart tillbaka och jag vill ha sängen för mig själv så bäst att jag flyttar på mig ifrån hans data (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0