RUBRIK

ja, rubriken var dålig, men kom verkligen inte på någon annan.. jag suger verkligen på sånt dära.
juste glömde säga att våran skola tydligen ska göra så att alla vi får gratis vaccin mot svininfluensan, jag vägrar! dör hellre än att ta en till spruta..
usch! jag har verkligen fobi för sånt..
nej men iallafall, nu sitter jag här i min ensamhet, dricker cola och halvglor lite på ugly betty, det är planerat att jag ska glo lite på dh också, om jag orkar hålla mig vaken, mina ögon går verkligen i kors just nu! haha.
humöret är inte alls på topp heller, inte ens i närheten. jag blir tokig på sånt här, ensamheten dödar verkligen mig. jag vet inte vad jag ska skriva, för allt är redan sagt och jag ska inte tjata mera. men det är jobbigt, verkligen! jag vet att många andra gått igenom samma sak som jag går igenom nu och alla säger att det bara blir bättre med tiden, men just nu känns det verkligen inte som det, just nu så känns det som om vad jag än gör så blir det bara fel och jag hamnar bara längre ner i skiten. nej usch jag måste verkligen börja ta tag i mitt liv. men svårt när precis allting distraherar.
och ja, jag saknar dig, allt vi hade, din familj allt som var vårat. jag saknar det så mycket så det gör ont.
men det ändrar inte något, inte just nu. jag får bita ihop stå ut, vara en viking och visa att jag kan överleva, med eller utan dig! gud jag är sämst på att låtsas för folk..
jag vet inte mer vad det finns att skriva, kände bara att jag va tvungen att skriva av mig.
för jag hatar allt som är nu. ensamheten äter upp mig inifrån. och jag behöver det! även fast jag inte ska erkänna det.
usch! therese får smida några roliga planer inför helgen så jag får tänka på något annat..
nej nu ska jag fixa lite grejer och sen hoppa i säng tror jag, helt sjukt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0