segt!

nu sitter jag här, har gjort det hela dagen. bara suttit, framför min lilla pärla. lökat facebook hela dagen. fast fått lite gjort, jag har hunnit lämna in ett historia arbete och ett historia/svenska arbete, känner mig duktig.
nu sitter jag och kollar på mitt älskade O.C nyss kollat lite på grey's, emma skickade någon hemsida där man kan se alla tvshower och så. laggar lite just nu, men vafan O.C är O.C och jag kan redan alla scener och repliker.
nu ska vi se om våran lärare ens kommer sen eller om vi sitter här helt i onödan. sen blire ialf möte för att styra upp lite grejer, eller ja. det beror ju helt på om jag har orken till det!
sen ska jag få tågsällskap hem utav min underbara vän Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0