TiK ToK

torsdag, underbara torsdag..
idag är det minnen som spökar, om torsdagen som va för två månader sen ungefär. hemskt men man får försöka leva med det. men det går inte enklare av att alla tjatar! alla behöver sin egna tid.
trivselkvällen igår blev väl lagom lyckad, inte alls som vi hade planerat, va inte direkt värt att stå och baka i flera timmar. menmen, alla hade kul och det blev mycket skratt och kramar! som alltid här på BF :) bästa med allt va nog när vi körde hela havet stormar och andreas va med, tävlingsmänniska som han är så backade han inte för någon, han är inte direkt liten. han tacklade bort alla små ettor för att rädda sin plats, men till slut så vann suss ifrån våran klass! han blev lite ledsen den lilla stackaren :(
idag har jag en fullspäckad dag som det ser ut nu iallafall, skola tills tio i fyra, vi ska spela spore på naturen! grymt ruuligt! jag har blivit värsta löken ;L
sen ska jag på möte i ishallen och försöka roffa åt mig några pass så man får lite cash i slutet av månaden (a)
efter det ska jag kaaanske hem till björn, den lille stackaren är sjuk så jag får väl köpa med mig frukt och göra någon fruktsallad så han blir frisk :) jag älskar att leka sjuksyster! haha
nejmen vi får se ifall jag ens träffar han, han får absolut inte smitta mig! och vi får se hur han mår när han kommer hem efter jobbet :)
men det blir säkert bra, annars försöker jag nog få träffa min stjärna therese, måste spana in martins nya lägenhet!
ser det ut som de andra så lär jag nog bli lagom avis! kanske tillochmed flytta in dit? :)
på lördag är det inflyttningsfest där också, ska bli så himla roligt! jag är så grymt taggad.
jag har bestämt att jag ska kirra musiken då, partylåten nummer ett just nu är TiK ToK, får absolut inte nog utav den!
nej nu ska jag fortsätta med historia lektionen och försöka lära mig om renässansen, (y) lagom taggad! eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0