tooooorsdag.

idag är inte en bra dag, trodde att det skulle bli det men ack så fel jag hade..
jag hatar det här, jag vill ge upp. bara här och nu..
jag orkar inte.
men snart smäller det, snart slipper jag det..
är så otroligt less på allt & alla. alla rykten, all oro. ja allt som har med nutiden att göra. folks äckliga attityd till allt.
som om dom kommer kunna ändra på allt?
fan jag blir galen.
blir galen på alla känslor och all jävla tvivel nu..
jag vill verkligen kunna släppa allt och bara gå vidare. hatar verkligen det här!!!!
idag blir det lunch med emelie i torvalla, försöka prata av mig så jag slipper förstöra mig mer än vad jag redan gjort.
fan vad jag känner mig obetydlig och värdelös, att jag sitter och gnäller över allt på bloggen gör mig bara mer värdelös.
men fan jag pallar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0