....

usch mitt humör är nere under jorden tror jag. ska nog inte prata så mycket om en och samma sak, får mig att vilja dö.
nej usch! jag ska inte dra ner mig själv..
snart är min arbetsdag slut, eller ah det är typ tre timmar kvar, men efter att man jobbat sen åtta i morse så är inte det så lång tid. kommer nog få gå tidigare ändå, kommer bli så himla skönt med roligt sällskap &lite avslappnande prat.
längtat grymt länge! hoppas bara att huvudet inte sätter stopp för det..
jag förstår bara inte, jag har ändrat mig, anpassat mig för att bli en sån jag skulle vara, och ändå duger jag inte.
whoopwhoop fuck this!
snart blire drinkaaaar i mängder, hoppas jag som fan på! 
för snart orkar ja inte mera,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0