friday

åh, nu har vi historia igen, ska försöka att koncentrera mig lite mera den här gången!
jag är (som vanligt) på dåligt humör, har en känsla av att det inte kommer gå över på ett tag. riktigt tråkigt att må såhär!
menmen, vad finns det man kan göra? bli bv och sen bra hoppas på det bästa?
försöka göra så att allt vi lovade  varandra ifall det skulle ta slut går i uppfyllelse?
jaja, man fårväl sluta gnälla, hellre ha han som kompis än att inte ha han alls, och alla vet nog vem jag pratar om.
ikväll är det iallafall dans, inte riktigt 100 på vad som händer efter men nånting roligt hittar man säkert alltid på, bara jag slipper sitta ensam hemma.
men jag & underbara therese har bestämt att träffas på lördag & sen ska jag sova hos henne :)
hon får mig alltid på toppen humör! :)
hoppas på en mysig helg, :)
nej nu måste jag koncentrera mig, medeltiden i andra längre, wohooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0