ibland vill man bara bort..

idag väntar det stora samtalet tror jag, eller så det är sagt ialf. hoppas på det så vi får någon ordning på det här, eller om vi låter det vara. jag vet inte, men vet ialf att jag verkligen nog inte kommer gilla förslaget som kommer föreslås.
jag vill inget hellre än att vara med dig.. 
släpper du mig nu, släpper du mig föralltid.

usch, mitt huvud värker, hungern växer, inte ätit frukost eller lunch, ingen idé, äcklig mat & kan inte äta atm.
haft ett skönt samtal med en gammal kompis, hon har lovat att bli min stödpelare sen om allt bara faller.
nu ska vi jobba med naturkunskapen, redovisning om ett tag! taggaaaaaaad. våran story är gryyymt bra!
hinner säkert med en snabb luftpaus också, alla går på varandras nerver idag, haha.
hela våran klass har en bad day, inte roligt någonstans..
och imorgon är det dans & jag är galet taggad! 
nej nu borde jag göra någon nytta.
peaceout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0