jag dör

jag skulle ge vad osm helst för att ha en kevlarsjäl just nu,
så jag slapp alla tårar
all smärta, som just du orksakat.
jag saknar dig mer & mer för varje dag som går,

jag saknar allt vi hade,
allt vi gjorde,
vi har många minnen,
som aldrig kommer suddas ut,
och jag hoppas att du vet att vad jag än säger så ångrar jag ingenting med dig,
du ör helt underbar, för mig speciell.
du kommer alltid ha en stor plats,
och kommer alltid vara välkommen tillbaka,
för jag sknar dig så mycket att det gör ont,
jag hatar att må såhär,
hatar att det blev som det blev,
jag älskar dig, mer och mer för varje sekund som går.
jag önska att jag kunde vara den du ville ha,
för björn, vad vore jag utan dina andetag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0