kaaaaallt!

nu sitter jag här, sönderfrusen sen idrotten, väntandes på min klass och med en andreas breved sig som pratar pengar, kläder & förklarar för någon i telefonen att vanliga bf är bättre än smbf! :o & det är dom verkligen inte!
snart ska jag ha teckenspråk, superkul! och jag känner mig duktig idag, för idag har jag gett mig fan på att om jag sover hos björn så ska jag ta mig i kragen och plugga lite matte, räknade mina första tal för terminen idag, haha lite efter?
men våran mattelärare är lite skoj och hjälper mig typ aldrig och då fattar jag nada..
i helgen kanske det blir folkrace med michaela, hoppas verkligen! länge sen jag träffade den bruden, och det är synd. för hon är grym!
tror att det blir direkt ner till ishallen idag för att träffa erika om jag får tag på min kära lilla pojkvän & får sova hos han :)
annars lär jagväl spendera en till meningslös dag framför teven.. 
jag tycker faktiskt att jag borde få träff han idag eftersom att han kanske åker till gotland på fredag (våran månadsdag :() och då kanske inte vi ses förns nästnästa vecka, och det tycker jag är tråkigt. men är man tillsammans med en hockeypojke så är det smällar man får ta!
nej nu ringde clara & stressade mig, måste gå! skriver kanske sen! :)
greatest loooove! 
& björn, du är hela min värld <3

Kommentarer
Postat av: michaela

Va söt du e hjärtat <3

2009-10-06 @ 15:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0