lördag :)

nu sitter jag här huttrandes i ishallen, ska jobba heldag. börjar ångra lite nu att jag gick med på det, menmen cash is king mannen :)
sen har man ju fått roligt sällskap också :) och snart o typ en timme kommer erika upp också :) 
så det lär ju inte bli så jobbigt ändå :) sen efter jag jobbat så ska jag träffa t, vi ska ha riktigt roligt. va länge sen jag hade det faktiskt :)
och clara om du läser det här, så ska jag slå daniel för mitt högra lår håller på att döda mig! tycker synd om dig som ska vandra genom paris idag, ;) haha
min jacka har kommit nu också, har ingen bild, men är slänga upp en så fort jag tagit en :) riktigt nöjd med den! 
och idag blir supersöta emma 17 år också, grattis! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack gulliga unge <3

2009-10-10 @ 18:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0