lunch

Nu sitter jag här och har lunchrast, breved andreas. som har upptäckt det roliga foto programmet som finns på datan :P
så nu sitter han och leker dykare och gud vet vad. haha , riktigt underhållande faktiskt.
vi hade grymt god mat idag, så nu är jag gryyyyyymt mätt! det är bra eftersom att jag ska dansa idag :) 
lökar spotify också, min nya kärlek typ, älskar att typ alla låtar finns där :D
Sandra sitter breve mig också, hon har noll koll på datan så det är också underhållande, haha!
känner att jag inte riktigt har något att skriva med jag har så tråkigt att ja måste skriva :P
löken & jenny sitter mittemot och försöker lugna ner josefine som är galen för att någon glömde boka deras kryssning typ :P
våran skola är inte normal x) 
fick reda på att min pojke och hans klass varit duktiga och kommit ända till final på deras bollturnering. 
nej men hoppas på att något roligt händer i helgen också för som den ser ut nu så är det bara jobb som gäller, aa sen har björn bokat mig ifrån lördag kväll tills söndag kväll också, :)
usch min tid räcker inte till ;o 
jag skulle verkligen behöva en veckas semester! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0